Analytics . Research . Consulting - IndustryARC

»
»
다중 화면 광고 시장(Multi-Screen Advertising Market) 2024-2030

Report Description

Overview
멀티 스크린 광고 시장은 다양한 디지털 기기에서 광고를 전송하는 방식을 포함하며, 특히 모바일, 데스크탑, 게임 콘솔, TV 등 여러 플랫폼에서 광고를 통해 브랜드 가시성을 극대화합니다.
Segment
멀티 스크린 광고 시장은 장치 플랫폼별로 데스크탑/랩탑, 모바일 장치, 게임 콘솔, TV 등으로 세분화되며, 광고 콘텐츠는 소프트웨어와 서비스로 구분됩니다. 광고 콘텐츠는 정적, 동적, 상호작용 형식으로 제공되며, 광고 형식으로는 인앱 광고, 페이지 내 실행, 오버레이, 사전 및 중간 롤 광고가 있습니다.
Key Takeaways
모바일 기기 사용의 확산과 다양한 플랫폼을 통한 광고가 중요한 성장 요인으로 작용하며, 특히 북미와 유럽 시장에서의 수요가 두드러집니다. 소비자와의 상호작용을 높이는 인터랙티브 광고 콘텐츠가 인기입니다.

Table of Contents

1. Multi Screen Advertising Market Overview
 1.1 Definitions and Scope
 2. Multi Screen Advertising Market – Executive Summary
 2.1 Market Revenue, Market Size and Key Trends by Company
 2.2 Key trends By Device Platform
 2.3 Key trends segmented by Geography
 3. Multi Screen Advertising Market – Market Landscape
 3.1 Comparative Analysis
 3.1.1 Product/Company Benchmarking-Top 5 Companies
 3.1.2 Top 5 Financial Analysis
 3.1.3 Market Value Split by Top 5 Companies
 3.1.4 Patent Analysis
 3.1.5 Pricing Analysis (Comparison of General Price of Industry Solutions)
 4. Multi Screen Advertising Market – Market Forces
 4.1 Market Drivers
 4.2 Market Constraints
 4.3 Porters five force model
 4.3.1 Bargaining power of suppliers
 4.3.2 Bargaining powers of customers
 4.3.3 Threat of new entrants
 4.3.4 Rivalry among existing players
 4.3.5 Threat of substitutes
 5. Multi Screen Advertising Market – By Strategic Analysis (Market Size -$Million/Billion)
 5.1 Value Chain Analysis
 5.2 Opportunities Analysis
 5.3 Product Life Cycle/Market Life Cycle Analysis
 6. Multi Screen Advertising Market – By Device Platform (Market Size -$Million/Billion)
 6.1 Desktop/Laptop
 6.2 Mobile Devices
 6.3 Gaming Consoles
 6.4 Televisions
 6.5 Others
 7. Multi Screen Advertising Market – By Type (Market Size -$Million/Billion)
 7.1 Software
 7.2 Services
 8. Multi Screen Advertising Market – By Ad Content (Market Size -$Million/Billion)
 8.1 Static
 8.2 Dynamic
 8.3 Interactive
 9. Multi Screen Advertising Market – By Ad Format (Market Size -$Million/Billion)
 9.1 In App Ads
 9.2 In Page Executions
 9.3 Overlays
 9.4 Pre and Mid Roll Ads
 10. Multi Screen Advertising Market – By Geography (Market Size -$Million/Billion)
 10.1 North America
 10.1.1 U.S
 10.1.2 Canada
 10.1.3 Mexico
 10.2 Europe
 10.2.1 Germany
 10.2.2 France
 10.2.3 UK
 10.2.4 Italy
 10.2.5 Spain
 10.2.6 Russia
 10.2.7 Netherlands
 10.2.8 Others
 10.3 APAC
 10.3.1 China
 10.3.2 Japan
 10.3.3 South Korea
 10.3.4 India
 10.3.5 Australia
 10.3.6 Indonesia
 10.3.7 Malaysia
 10.3.8 Others
 10.4 South America
 10.4.1 Brazil
 10.4.2 Argentina
 10.4.3 Chile
 10.4.4 Colombia
 10.4.5 Others
 10.5 RoW
 10.5.1 Middle East
 10.5.2 Africa
 11. Multi Screen Advertising Market – Market Entropy
 11.1 New product launches
 11.2 M&A’s, collaborations, JVs and partnerships
 12. Multi Screen Advertising Market – Company Analysis
 12.1 Company 1
 12.2 Company 2
 12.3 Company 3
 12.4 Company 4
 12.5 Company 5
 12.6 Company 6
 12.7 Company 7
 12.8 Company 8
 12.9 Company 9
 12.10 Company 10

원하시는 보고서의 품질과 내용을 직접 확인해 보세요.