1. Online k-8 education Market Overview
2. Executive Summary
3. Online k-8 education Market Landscape
3.1. Market Share Analysis
3.2. Comparative Analysis
3.2.1. Product Benchmarking
3.2.2. End User profiling
3.2.3. Patent Analysis
3.2.4. Top 5 Financials Analysis
4. Online k-8 education Market Forces
4.1. Market Drivers
4.2. Market Constraints
4.3. Market Challenges
4.4. Attractiveness of the Industry
4.4.1. Power of Suppliers
4.4.2. Power of Customers
4.4.3. Threat of New entrants
4.4.4. Threat of Substitution
4.4.5. Degree of Competition
5. Online k-8 education Market ??Strategic Analysis
5.1. Value Chain Analysis
5.2. Pricing Analysis
5.3. Opportunities Analysis
5.4. Product/Market Life Cycle Analysis
5.5. Suppliers and Distributors
6. Online k-8 education Market – By Type
6.1. Introduction
6.2. Educational apps
6.3. Online public/online private course
7. Online k-8 education Market- By model/platform
7.1. Gamification
7.2. Big data/analytics
7.3. LMS/virtual learning environments
7.4. Other complex models
8. Online k-8 education Market- By Learning mode
8.1. Training
8.2. Testing
9. Online k-8 education Market – By Grade
9.1. Elementary education(1-5)
9.2. Junior high education(6-8)
10. Online k-8 education market- By Courses
10.1. English
10.1.1. Grammar
10.1.2. Vocabulary
10.1.3. Functional Language
10.1.4. Psychology
10.1.5. Others
10.2. Mathematics
10.2.1. Arithmetic
10.2.2. Algebra
10.2.3. Geometry
10.2.4. Others
10.3. Science
10.3.1. Physics
10.3.2. Chemistry
10.3.3. Biology
10.3.4. Others
10.4. Social studies
10.4.1. History
10.4.2. Geography
10.4.3. Civics
10.4.4. Economics
10.4.5. Others
10.5. Music
10.6. Arts
10.7. World languages
10.7.1. Spanish
10.7.2. French
10.7.3. Latin
10.7.4. German
10.7.5. Chinese
10.7.6. Japanese
10.7.7. Others
10.8. High School Electives
10.8.1. Personal Finance
10.8.2. Health Science
10.8.3. Digital Photography
10.8.4. Web Design
10.8.5. Others
11. Online k-8 education Market- by Funding agencies
11.1. U.S. K-12 Ed Banks
11.2. Public Organization & Associations
11.3. Private companies
11.4. Psychology
11.5. VCs and Angel investors
11.6. Publication companies
11.7. Universities
11.8. Others
12. Online k-8 education Market- By End-Users
12.1. Ed-tech companies
12.2. Educational institutes
12.3. Online courses
12.4. Others
13. Online k-8 education Substrate Market – By Geography
13.1. North America
13.1.1. U.S.
13.1.2. Canada
13.1.3. Mexico
13.1.4. Rest of North America
13.2. South America
13.2.1. Brazil
13.2.2. Venezuela
13.2.3. Argentina
13.2.4. Ecuador
13.2.5. Peru
13.2.6. Colombia
13.2.7. Costa Rica
13.2.8. Rest of South America
13.3. Europe
13.3.1. U.K
13.3.2. Germany
13.3.3. Italy
13.3.4. France
13.3.5. Netherlands
13.3.6. Belgium
13.3.7. Spain
13.3.8. Denmark
13.3.9. Rest of Europe
13.4. APAC
13.4.1. China
13.4.2. Japan
13.4.3. Australia
13.4.4. South Korea
13.4.5. India
13.4.6. Taiwan
13.4.7. Malaysia
13.4.8. Hong Kong
13.4.9. Rest of APAC
13.5. Middle East& Africa
13.5.1. Israel
13.5.2. South Africa
13.5.3. Saudi Arabia
13.6. Rest of Middle East and Africa
14. Market Entropy
14.1. New Product Launches
14.2. M&As, Collaborations, JVs, Partnership
15. Company Profiles (Overview, Financials, SWOT Analysis, Developments, Product Portfolio)
15.1. Adobe systems
15.2. Apollo education group
15.3. Blackboard education group
15.4. Citrix systems Inc.
15.5. Pearson
15.6. Khan Academy
15.7. McGraw Hill
15.8. Cengage Group
15.9. Canvas LMS (Instructure)
Report Description
Overview
온라인 K-8 교육 시장은 초등 및 중등 학년을 대상으로 한 디지털 교육 플랫폼 시장입니다. 콘텐츠 유형, 학습 방식, 플랫폼 모델, 과목, 등급, 자금 조달 기관, 최종 사용자에 따라 분석되며, 지역별 수요와 엔트로피(시장 변화율)도 함께 제시됩니다. 포터 모델을 통해 산업의 매력도 및 경쟁 강도도 평가됩니다.
Segment
주요 유형은 교육 앱, 온라인 공립/사립 과정이며, 플랫폼은 게임화, 분석, LMS 등으로 나뉩니다. 과목은 수학, 과학, 영어, 사회, 예체능 및 선택 과목까지 포함되며, 학습 방식은 교육용 및 테스트용으로 구분됩니다. 미국, 캐나다, 유럽, 아시아, 중동 및 남미까지 포괄적인 지역 분석이 이루어지며, 에듀테크 기업, 교육기관, 온라인 강좌가 주요 수요처로 분석됩니다.
Key Takeaways
학습 연령의 하향화와 코로나19 이후 디지털 교육 습관의 정착으로 K-8 온라인 교육 수요가 빠르게 확대되고 있습니다. 주요 기업들은 게임 기반 인터랙티브 콘텐츠와 평가 시스템을 도입하며 학습 효율을 높이고 있습니다. 교사와 학부모 간의 피드백 기능과 실시간 성과 모니터링이 필수 기능으로 자리 잡고 있습니다. 공공 및 민간 투자자들의 자금 유입도 증가세이며, 커리큘럼 표준화가 중요한 과제로 지목되고 있습니다.