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온라인 K-8 교육 시장 (Online K-8 Education Market) 2025-2031

Report Description

Overview
온라인 K-8 교육 시장은 초등 및 중등 학년을 대상으로 한 디지털 교육 플랫폼 시장입니다. 콘텐츠 유형, 학습 방식, 플랫폼 모델, 과목, 등급, 자금 조달 기관, 최종 사용자에 따라 분석되며, 지역별 수요와 엔트로피(시장 변화율)도 함께 제시됩니다. 포터 모델을 통해 산업의 매력도 및 경쟁 강도도 평가됩니다.
Segment
주요 유형은 교육 앱, 온라인 공립/사립 과정이며, 플랫폼은 게임화, 분석, LMS 등으로 나뉩니다. 과목은 수학, 과학, 영어, 사회, 예체능 및 선택 과목까지 포함되며, 학습 방식은 교육용 및 테스트용으로 구분됩니다. 미국, 캐나다, 유럽, 아시아, 중동 및 남미까지 포괄적인 지역 분석이 이루어지며, 에듀테크 기업, 교육기관, 온라인 강좌가 주요 수요처로 분석됩니다.
Key Takeaways
학습 연령의 하향화와 코로나19 이후 디지털 교육 습관의 정착으로 K-8 온라인 교육 수요가 빠르게 확대되고 있습니다. 주요 기업들은 게임 기반 인터랙티브 콘텐츠와 평가 시스템을 도입하며 학습 효율을 높이고 있습니다. 교사와 학부모 간의 피드백 기능과 실시간 성과 모니터링이 필수 기능으로 자리 잡고 있습니다. 공공 및 민간 투자자들의 자금 유입도 증가세이며, 커리큘럼 표준화가 중요한 과제로 지목되고 있습니다.

Table of Contents

1. Online k-8 education Market Overview
2. Executive Summary
3. Online k-8 education Market Landscape
  3.1. Market Share Analysis
  3.2. Comparative Analysis
    3.2.1. Product Benchmarking
    3.2.2. End User profiling
    3.2.3. Patent Analysis
    3.2.4. Top 5 Financials Analysis
4. Online k-8 education Market Forces
  4.1. Market Drivers
  4.2. Market Constraints
  4.3. Market Challenges
  4.4. Attractiveness of the Industry
    4.4.1. Power of Suppliers
    4.4.2. Power of Customers
    4.4.3. Threat of New entrants
    4.4.4. Threat of Substitution
    4.4.5. Degree of Competition
5. Online k-8 education Market ??Strategic Analysis
  5.1. Value Chain Analysis
  5.2. Pricing Analysis
  5.3. Opportunities Analysis
  5.4. Product/Market Life Cycle Analysis
  5.5. Suppliers and Distributors
6. Online k-8 education Market – By Type
  6.1. Introduction
  6.2. Educational apps
  6.3. Online public/online private course
7. Online k-8 education Market- By model/platform
  7.1. Gamification
  7.2. Big data/analytics
  7.3. LMS/virtual learning environments
  7.4. Other complex models
8. Online k-8 education Market- By Learning mode
  8.1. Training
  8.2. Testing
9. Online k-8 education Market – By Grade
  9.1. Elementary education(1-5)
  9.2. Junior high education(6-8)
10. Online k-8 education market- By Courses
  10.1. English
    10.1.1. Grammar
    10.1.2. Vocabulary
    10.1.3. Functional Language
    10.1.4. Psychology
    10.1.5. Others
  10.2. Mathematics
    10.2.1. Arithmetic
    10.2.2. Algebra
    10.2.3. Geometry
    10.2.4. Others
  10.3. Science
    10.3.1. Physics
    10.3.2. Chemistry
    10.3.3. Biology
    10.3.4. Others
  10.4. Social studies
    10.4.1. History
    10.4.2. Geography
    10.4.3. Civics
    10.4.4. Economics
    10.4.5. Others
  10.5. Music
  10.6. Arts
  10.7. World languages
    10.7.1. Spanish
    10.7.2. French
    10.7.3. Latin
    10.7.4. German
    10.7.5. Chinese
    10.7.6. Japanese
    10.7.7. Others
  10.8. High School Electives
    10.8.1. Personal Finance
    10.8.2. Health Science
    10.8.3. Digital Photography
    10.8.4. Web Design
    10.8.5. Others
11. Online k-8 education Market- by Funding agencies
  11.1. U.S. K-12 Ed Banks
  11.2. Public Organization & Associations
  11.3. Private companies
  11.4. Psychology
  11.5. VCs and Angel investors
  11.6. Publication companies
  11.7. Universities
  11.8. Others
12. Online k-8 education Market- By End-Users
  12.1. Ed-tech companies
  12.2. Educational institutes
  12.3. Online courses
  12.4. Others
13. Online k-8 education Substrate Market – By Geography
  13.1. North America
    13.1.1. U.S.
    13.1.2. Canada
    13.1.3. Mexico
    13.1.4. Rest of North America
  13.2. South America
    13.2.1. Brazil
    13.2.2. Venezuela
    13.2.3. Argentina
    13.2.4. Ecuador
    13.2.5. Peru
    13.2.6. Colombia
    13.2.7. Costa Rica
    13.2.8. Rest of South America
  13.3. Europe
    13.3.1. U.K
    13.3.2. Germany
    13.3.3. Italy
    13.3.4. France
    13.3.5. Netherlands
    13.3.6. Belgium
    13.3.7. Spain
    13.3.8. Denmark
    13.3.9. Rest of Europe
  13.4. APAC
    13.4.1. China
    13.4.2. Japan
    13.4.3. Australia
    13.4.4. South Korea
    13.4.5. India
    13.4.6. Taiwan
    13.4.7. Malaysia
    13.4.8. Hong Kong
    13.4.9. Rest of APAC
  13.5. Middle East& Africa
    13.5.1. Israel
    13.5.2. South Africa
    13.5.3. Saudi Arabia
  13.6. Rest of Middle East and Africa
14. Market Entropy
  14.1. New Product Launches
  14.2. M&As, Collaborations, JVs, Partnership
15. Company Profiles (Overview, Financials, SWOT Analysis, Developments, Product Portfolio)
  15.1. Adobe systems
  15.2. Apollo education group
  15.3. Blackboard education group
  15.4. Citrix systems Inc.
  15.5. Pearson
  15.6. Khan Academy
  15.7. McGraw Hill
  15.8. Cengage Group
  15.9. Canvas LMS (Instructure)

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