1. K-12 English Market Overview
2. Executive Summary
3. K-12 English Market Landscape
3.1. Market Share Analysis
3.2. Comparative Analysis
3.2.1. Competitor Benchmarking
3.2.2. Patent Analysis
4. K-12 English Market ??Strategic Analysis
4.1. Value Chain Analysis
4.2. Pricing Analysis
4.3. Opportunities Analysis
5. K-12 English ??By Deployment Type
5.1. Introduction
5.2. Cloud based / Digital Nanoparticles
5.3. On-premise / Print
6. K-12 English Market ??By Education Level
6.1. Introduction
6.2. Elementary Level (Lower)
6.3. Elementary Level (Advanced)
6.4. Junior High School
6.5. Senior High School Medicine
7. K-12 English Market ??By End User
7.1. Introduction
7.2. Ed-tech companies
7.3. Educational institutions
7.4. Online courses
7.5. Others
8. K-12 ENGLISH MARKET ??By Model / Platforms
8.1. Gamification
8.2. Big Data & Analytics
8.3. LMS / Virtual Learning Environments
8.4. Other complex Models
9. K-12 ENGLISH MARKET ??By Focus Area
9.1. Grammar
9.2. Vocabulary
9.3. Functional Language
9.4. Psychology
9.5. Others
10. K-12 ENGLISH MARKET ??By Funding Agencies
10.1. Banks
10.2. Public Organization & Associations
10.3. Private companies
10.4. Psychology
10.5. VCs and Angel investors
10.6. Publication companies
10.7. Universities
10.8. Others
11. GEOGRAPHIC ANALYSIS by Universities and Countries (Top 5 Schools/ Colleges by country)
11.1. Introduction-Language Penetration & Adoption rate by Country
11.2. Americas
11.2.1. U.S.
11.2.2. Canada
11.2.3. Mexico
11.2.4. Brazil
11.2.5. Argentina
11.3. Europe
11.3.1. U.K
11.3.2. Germany
11.3.3. France
11.3.4. Spain
11.3.5. Italy
11.3.6. Rest of Europe
11.4. APAC
11.4.1. China
11.4.2. Japan
11.4.3. South Korea
11.4.4. India
11.4.5. Rest of APAC
11.5. RoW
11.5.1. Middle East
11.5.1.1. UAE
11.5.1.2. Saudi Arabia
11.5.1.3. Kuwait
11.5.1.4. Israel
11.5.1.5. Africa
12. K-12 ENGLISH MARKET ??By Key companies (15+ top companies profiled with market shares, product benchmarking, strategical moves and financial revenues) M&As, Collaborations, JVs, Partnership
12.1. Pearson (U.K)
12.2. McGraw-Hill Education (U.S)
12.3. Houghton Mifflin Harcourt (U.S)
12.4. Pearson
12.5.McGraw Hill LLC
12.6.Adobe Inc.
12.7.Microsoft Corporation
12.8.BYJU'S
Report Description
Overview
K-12 영어 시장은 초중고 학년을 대상으로 하는 영어 교육 콘텐츠, 플랫폼, 기술 모델 중심의 시장입니다. 배포 유형, 교육 수준, 최종 사용자, 플랫폼, 집중 분야, 자금지원 기관 등을 중심으로 분석되며, 시장 점유율과 경쟁 구도, 기업 전략까지 포함되어 종합적으로 구조화됩니다. 포터 분석에서는 고객의 협상력이 높고 신규 진입자는 낮은 위협을 보입니다.
Segment
클라우드 기반과 온프레미스 배포 모델을 기반으로, 초등~고등 수준의 교육 단계로 나뉩니다. 교육 플랫폼은 게임화, 빅데이터, LMS 등으로 구분되며, 문법, 어휘, 기능언어 등의 집중 학습 영역과 자금출처(공공기관, VC, 출판사 등) 분석이 포함됩니다. 지역은 미주, 유럽, APAC, 중동, 아프리카로 나뉘며, 주요 기업별 시장 전략과 수익이 비교됩니다.
Key Takeaways
글로벌 영어 학습 수요 증가와 에듀테크 확산이 시장의 주요 성장 요인입니다. 주요 기업들은 디지털 플랫폼 기반 콘텐츠를 확대하고 있으며, 게임화 및 인터랙티브 요소가 경쟁력으로 부상하고 있습니다. 국가별 정책 지원과 교육 개혁이 긍정적 환경을 조성하나, 일부 지역의 인프라 부족은 제약 요소입니다. 투자 유입과 전략적 제휴 확대가 시장 확대에 기여하고 있습니다.