1. K-12 online Education Market Overview
2. K-12 online Education Market Executive Summary
3. K-12 Online Education Market Landscape
3.1. Market share Analysis
3.2. Comparative Analysis
3.2.1. Product Benchmarking
3.2.2. Product Share Analysis
3.2.3. Top 5 Financials Analysis
3.2.4. End-Users Analysis
4. K-12 Online Education Market Forces
4.1. Market Drivers
4.2. Market Challenges
4.3. Market Restraints
4.4. Attractiveness of U.S. Higher Education Industry
4.4.1. Power of Suppliers
4.4.2. Power of Customers
4.4.3. Threats of Substitution
4.4.4. Degree of Competition
4.4.5. Threats of New Entrants
5. K-12 Online Education Market – Strategic Analysis
5.1. Value Chain Analysis
5.2. Suppliers and Distributors
5.3. Pricing Analysis
5.4. Product/Market life Cycle Analysis
5.5. Regulation Analysis
6. K-12 Online Education Market ??By Approach
6.1. Online Home School
6.2. Online Public School
7. U.S. K-12 Education Market ??By Model/Platform
7.1. Gamification
7.2. Big Data & Analytics
7.3. LMS / Virtual Learning Environments
7.4. Other complex Models
8. K-12 Online Education Market ??By Grade
8.1. Kindergarten
8.2. Elementary (1-5)
8.3. Middle School (6-8)
8.4. High school (9-12)
9. K-12 Online Education Market ??By Discipline
9.1. Mathematics
9.1.1. Arithmetic
9.1.2. Algebra
9.1.3. Geometry
9.1.4. Others
9.2. Science
9.2.1. Physics
9.2.2. Chemistry
9.2.3. Biology
9.2.4. Others
9.3. Social Studies
9.3.1. History
9.3.2. Geography
9.3.3. Civics
9.3.4. Economics
9.3.5. Others
9.4. Music
9.5. Art
9.6. World languages
9.6.1. English
9.6.1.1. Grammar
9.6.1.2. Vocabulary
9.6.1.3. Functional Language
9.6.1.4. Psychology
9.6.1.5. Others
9.6.2. Spanish
9.6.3. French
9.6.4. Latin
9.6.5. German
9.6.6. Chinese
9.6.7. Japanese
9.6.8. Others
9.7. High School Electives
9.7.1. Personal Finance
9.7.2. Health Science
9.7.3. Digital Photography
9.7.4. Web Design
9.7.5. Others
10. K-12 Online Education Market ??By Funding Agencies
10.1. U.S. K-12 Ed Banks
10.2. Public Organization & Associations
10.3. Private companies
10.4. Psychology
10.5. VCs and Angel investors
10.6. Publication companies
10.7. Universities
10.8. Others
11. K-12 Online Education Market ??By End ?밬ser
11.1. Ed-tech companies
11.2. Educational institutions
11.3. Online courses
11.4. Others
12. K-12 Online Education Market ??By Geography
12.1. North America
12.1.1. U.S.
12.1.2. Canada
12.1.3. Mexico
12.1.4. Rest of North America
12.2. South America
12.2.1. Brazil
12.2.2. Venezuela
12.2.3. Argentina
12.2.4. Ecuador
12.2.5. Peru
12.2.6. Colombia
12.2.7. Costa Rica
12.2.12. Rest of South America
12.3. Europe
12.3.1. U.K
12.3.2. Germany
12.3.3. Italy
12.3.4. France
12.3.5. Netherlands
12.3.6. Belgium
12.3.7. Spain
12.3.12. Denmark
12.3.9. Rest of Europe
12.4. APAC
12.4.1. China
12.4.2. Australia
12.4.3. South Korea
12.4.4. India
12.4.5. Taiwan
12.4.6. Malaysia
12.4.7. Hong Kong
12.4.12. Rest of APAC
12.5. Middle East& Africa
12.5.1. Israel
12.5.2. South Africa
12.5.3. Saudi Arabia
12.5.4. Rest of Middle East and Africa
13. K-12 Online Education Market Entropy
13.1. New Product Launches
13.2. M&As, Collaborations, JVs and Partnerships
14. K-12 Online Education Market Company Profiles
14.1. Pearson
14.2. Bettermarks
14.3. Scoyo
14.4. Languagenut
14.5. K12 Inc
14.6.Pearson
14.7.New Oriental Education & Technology
14.8.TAL Education Group
14.9.Vedantu
Report Description
Overview
K-12 온라인 교육 시장은 가정 기반 온라인 학교, 공립 온라인 학교 및 각 학년에 맞춘 온라인 콘텐츠 중심으로 구성됩니다. 전달 플랫폼, 과목, 자금 출처, 최종 사용자, 지역별 분석이 포함되며, 포터의 5가지 힘 모델로 경쟁 환경을 평가합니다. 콘텐츠 유형, 제품 수명 주기, 규제 환경도 분석 대상입니다.
Segment
교육 방식은 온라인 홈스쿨, 온라인 공립학교로 구분되며, 플랫폼은 게임화, LMS, 빅데이터 등으로 세분화됩니다. 과목은 수학, 과학, 사회, 언어, 예체능 및 고등학교 선택과목으로 구성됩니다. 북미, 유럽, 아시아, 중동 및 아프리카 지역에서 시장 규모와 성장률이 분석되며, 주요 기업의 재무 및 제품 포트폴리오도 비교됩니다.
Key Takeaways
팬데믹 이후 원격 교육에 대한 수요가 급증하면서 온라인 학습 플랫폼이 빠르게 성장하고 있습니다. 주요 기업은 콘텐츠 품질과 사용자 경험 개선에 집중하고 있으며, 교육 접근성 확대가 핵심 전략입니다. 교육격차 문제와 디지털 디바이드는 여전히 해결 과제로 남아 있습니다. 민간 자본과 정부 투자 증가가 성장 동력을 제공하고 있으며, 국제적 확장이 전략적으로 진행되고 있습니다.