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LED 조명 시장(LED Lighting Market) 2024-2030

Report Description

Overview
LED 조명 시장 규모는 2024-2030년 예측 기간 동안 연평균 7.5% 성장한 후 2030년까지 1,280억 달러에 달할 것으로 전망됩니다.
Segment
제품 유형별: 램프, 조명
LED 유형별: 표면 실장 소자(SMD) LED, 칩 온 보드(COB LED), 기타
애플리케이션별: 실내, 실외
최종 사용자별: 자동차, 주거, 병원, 접객업, 운송, 산업, 상업용 사무실, 소매, 공공 인프라, 기타
지역별: 북미, 남미, 유럽, APAC 및 기타 지역.
Key Takeaways
북미 지역은 아시아 태평양 지역 다음으로 큰 시장 점유율을 차지하고 있는 것으로 분석됩니다.
2023년 8월, 시그니파이가 중국 장시성 지우장에 세계 최대 규모의 LED 조명 제조 공장을 설립했습니다. 시그니파이의 새로운 시설에서는 필립스 브랜드를 포함한 고급 브랜드 LED 조명 제품이 저장성 클라이트 라이팅 홀딩스(Zhejiang Klite Lighting Holdings Co., Ltd., 이하 '클라이트')에서 생산될 예정입니다. 새로운 시설에서 중국 및 해외 시장에 공급할 예정입니다.
에너지 효율이 높은 조명에 대한 필요성은 정부 법률의 영향도 크게 받고 있습니다. 영국 거주자들은 영국 정부의 그린 홈 보조금 제도에 따라 기존 조명 대신 LED 조명을 선택해야 합니다. 영국 정부의 2021년 백열전구 사용 금지 조치에 따라 할로겐 전구도 점차적으로 단계적으로 퇴출되었습니다. 이 법의 목표는 연간 탄소 배출량을 126만 톤 줄이는 것입니다. 백열전구와 할로겐 전구가 완전히 퇴출됨에 따라 많은 사람들이 LED 조명 솔루션으로 전환할 것입니다.

Table of Contents

1. LED Lighting Market – Market Overview
  1.1. Definitions and Scope

2. LED Lighting Market – Executive Summary
  2.1. Market Revenue, Market Size and Key Trends by Company
  2.2. Key Trends by Application
  2.3. Key Trends by Geography

3. LED Lighting Market – Landscape
  3.1. Comparative Analysis
    3.1.1. Market Share Analysis – Top Companies
    3.1.2. Product Benchmarking – Top Companies
    3.1.3. Top 5 Financials Analysis
    3.1.4. Patent Analysis – Top Companies
    3.1.5. Pricing Analysis

4. LED Lighting Market – Startup Companies Scenario Premium Premium
  4.1. Top Startup Company Analysis by
    4.1.1. Investment
    4.1.2. Revenue
    4.1.3. Market Shares
    4.1.4. Market Size and Application Analysis
    4.1.5. Venture Capital and Funding Scenario

5. LED Lighting Market – Industry Market Entry Scenario Premium Premium
  5.1. Regulatory Framework Overview
  5.2. New Business and Ease of Doing Business Index
  5.3. Successful Venture Profiles
  5.4. Customer Analysis – Top Companies

6. LED Lighting Market – Market Forces
  6.1. Market Drivers
  6.2. Market Constraints
  6.3. Market Opportunities
  6.4. Porter’s Five Forces Model
    6.4.1. Bargaining Power of Suppliers
    6.4.2. Bargaining Power of Customers
    6.4.3. Threat of New Entrants
    6.4.4. Rivalry Among Existing Players
    6.4.5. Threat of Substitutes

7. LED Lighting Market – Strategic Analysis
  7.1. Value Chain Analysis
  7.2. Opportunity Analysis
  7.3. Product Life Cycle
  7.4. Supplier and Distributor

8. LED Lighting Market – By Product Type (Market Size – $M)
  8.1. Lamps
  8.2. Luminaires

9. LED Lighting Market – By LED Type (Market Size – $M)
  9.1. SMD (Surface Mounted Device) LED
  9.2. COB (Chip on Board) LED
  9.3. LED Lighting Tubes
  9.4. Others

10. LED Lighting Market – By Application (Market Size – $M)
  10.1. Indoor
  10.2. Outdoor

11. LED Lighting Market – By End User (Market Size – $ Million)
  11.1. Automotive
  11.2. Residential
  11.3. Hospitals
  11.4. Hospitality
  11.5. Transport
  11.6. Industrial
  11.7. Commercial Offices
  11.8. Retail
  11.9. Others

12. LED Lighting Market – By Geography (Market Size – $ Million)
  12.1. North America
    12.1.1. U.S.
    12.1.2. Canada
    12.1.3. Mexico
  12.2. South America
    12.2.1. Brazil
    12.2.2. Argentina
    12.2.3. Colombia
    12.2.4. Rest of South America
  12.3. Europe
    12.3.1. UK
    12.3.2. Germany
    12.3.3. France
    12.3.4. Italy
    12.3.5. Belgium
    12.3.6. Rest of Europe
  12.4. Asia-Pacific
    12.4.1. China
    12.4.2. Japan
    12.4.3. India
    12.4.4. South Korea
    12.4.5. Australia and New Zealand
    12.4.6. Rest of Asia-Pacific
  12.5. Rest of the World
    12.5.1. Middle East
    12.5.2. Africa

13. LED Lighting Market – Entropy
  13.1. New Product Launches
  13.2. M&As, Collaborations, JVs and Partnerships

14. LED Lighting Market – Key Company List by Country Premium Premium

15. LED Lighting Market Company Analysis
  15.1. Market Share, Company Revenue, Products, M&A, Developments
    15.2. Company 1
    15.3. Company 2
    15.4. Company 3
    15.5. Company 4
    15.6. Company 5
    15.7. Company 6
    15.8. Company 7
    15.9. Company 8
    15.10. Company 9
    15.11. Company 10 and More
    “*Financials would be provided on a best efforts basis for private companies”

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